مجتمع تجاری اروند بیمه است

رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند گفت: ساختمان و تاسیسات مجتمع تجاری اروند( کنزالمال) که شامگاه گذشته بخشی از آن طعمه حریق شد؛ توسط سازمان منطقه آزاد اروند بیمه شده است. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ سید علی شریفی اصل افزود: از این مجتمع […]

رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند گفت: ساختمان و تاسیسات مجتمع تجاری اروند( کنزالمال) که شامگاه گذشته بخشی از آن طعمه حریق شد؛ توسط سازمان منطقه آزاد اروند بیمه شده است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ سید علی شریفی اصل افزود: از این مجتمع که شامل ۲۲۰غرفه و ۸ انبار است،حدود ۴۰ درصد از آن که شامل ۷۲ باب غرفه و ۳ انبار می شود در حادثه آتش سوزی شب گذشته دچار آسیب شده است.

وی با ابراز امیدواری در خصوص جبران خسارت وارد شده به ساختمان، انبارها و اموال درون انبارهای این مجتمع توسط بیمه، اظهار کرد: جدای از این مسأله، در قرارداد فی مابین شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند با غرفه داران، مطابق بند ۵ این قرارداد همگی کسبه موظف به بیمه ی کالاهای خود شده بودند که امید است این فرآیند توسط آنها انجام شده باشد.

شریفی اصل خاطرنشان کرد: میزان خسارت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و با توجه به اندک زمان گذشته از این حادثه تلخ، اعلام ارزیابی نهایی زود است که به محض برآورد کارشناسان مربوطه اطلاعات مذکور متعاقبا از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند در پایان گفت: سیستم مانیتورینگ، اعلام حریق و برق ساختمان دو سال قبل توسط این شرکت تعویض و احیا شده است، بنابراین برخی گمانه زنی ها در این خصوص، تا اعلام نهایی علت حادثه را رد می کنیم.