واکنش پسر محسن رضایی به رد صلاحیت خود

علی رضایی فرزند محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پی رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان، پیامی را صادر کرد که به این شرح است: بسم رب الشهدا و المجاهدین مردم عزیز شهرستان های مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل با سلام و احترام؛ آنگونه که اطلاع دارید اینجانب از روی تکلیف و […]

علی رضایی فرزند محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پی رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان، پیامی را صادر کرد که به این شرح است:

بسم رب الشهدا و المجاهدین

مردم عزیز شهرستان های مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل

با سلام و احترام؛

آنگونه که اطلاع دارید اینجانب از روی تکلیف و با نیت خدمتگزاری صادقانه به شما مردم تاریخ ساز، قهرمان و شهید پرور درانتخابات مجلس پیش رو ثبت نام نموده و درخلال یکسال گذشته ضمن سفرهای متعدد و برگزاری جلسات منظم با تمامی دردها، مشکلات و نارساییهای موجود در هر چهار شهرستان آشنا و برای رفع آنها ضمن تشکیل کارگروهی متخصص و کارآمد و ارایه مجموعه برنامه مدون و اجرایی مبتنی بر ظرفیتهای موجود کشور در شرایط تحریم زیرنظر پدر بزرگوار و عموی ارجمندم برنامه ریزی لازم را انجام دادیم.

از آنجاییکه با کمال تاسف بواسطه ارایه گزارشات خلاف واقع و متعدد به شورای محترم نگهبان تا کنون تاییدی بر صلاحیت از آن نهاد ارزشمند و انقلابی دریافت ننموده ام و در انتظار نگه داشتن شما خواهران و برادران عزیزم را بیش از این به مصلحت نمی دانم، علیرغم میل باطنی و دلایلی که در این مقال نمی گنجد -که البته خود بر بخشی از آن آگاهید- از ادامه پی گیری های قانونی خود صرفنظر می نمایم.

درپایان اعلام می دارد که بنده وامثال بنده از نسل قهرمانان زاگرس نظیر فاتحان مشروطه، دفاع مقدس و سردار شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی بوده و اگر به دفعات اینگونه تایید و حفظ حرمت نشویم دست از خادمی ملت شریف ایران، سربازی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نخواهیم داشت.

بارها عرض کرده بودم که مهم نیست چه کسی پیروز انتخابات شود، مهم آنست که مسجدسلیمان مظلوم، اندیکای محروم، لالی بغض غم فروخورده و هفتکل رها شده در مشکلات، بعد از چهارسال به سرانجامی نیکو رسیده و آلام و غمهایتان بطورجدی کاهش یابد.

اکنون و در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، که با زعامت رهبر فرزانه مان، به پیش می رود، ضمن حضور پرشکوه در انتخابات، با انتخاب گزینه ای شایسته به مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی و مدیریتی پایان دهید.

موکدا عرض می نمایم خانواده رضایی برای پی گیری مشکلات شما همچنان و به مانند قبل خدمتگزار خواهد بود.

*در پایان، از همتباران ارزشمندم و خاصه برادران و خواهران پر مهر و محبتم در شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا که در این یک سال فرزند حقیر خود را مورد لطف قرار دادند نهایت سپاسگزاری را دارم. اطمینان می دهم لطف بیکران تک تک شما را فراموش نخواهم کرد.*

و السلام علی من اتبع الهدی
برادر شما
علی رضایی میرقاید
۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۸