لزوم تقویت حمل و نقل ریلی در بندر امام (ره)

دکتر فاضل عبیات معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با همراهی جمعی از مدیران استانی امروز پنج‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه در بندر امام خمینی (ره)، از اسکله و عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت پروژه‌ها قرار گرفت. بازدید از اسکله بندر امام، عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح ورودی بندر، پروژه کمربندی […]

دکتر فاضل عبیات معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با همراهی جمعی از مدیران استانی امروز پنج‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه در بندر امام خمینی (ره)، از اسکله و عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت پروژه‌ها قرار گرفت.

بازدید از اسکله بندر امام، عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح ورودی بندر، پروژه کمربندی بندرامام، پروژه تعمیرات اساسی جاده سربندر به بندر امام (ره)، پروژه ترمینال مکانیزه غلات و عملیات احداث چند کارخانه از جمله برنامه‌های معاون امور عمرانی در بازدید از بندر امام بود.

دکتر عبیات در این بازدید با تاکید بر ارزیابی راه‌های افزایش ظرفیت حمل و نقل ریلی، اظهار کرد: لازم است سهم بیشتری از بار به وسیله ریل جابه جا شود؛ این موضوع نقش مهمی در توسعه اقتصادی و از جمله کاهش بار ترافیکی در جاده‌های استان خواهد داشت و انجام مطالعات و بررسی کارشناسی در این زمینه ضرورت دارد.

وی همچنین پروژه‌های در حال اجرا را مهم و حیاتی عنوان کرد و خواستار تسریع در اجرای پروژه‌ها شد.

معاون امور عمرانی استانداری در خصوص پروژه کمربندی بندر امام (ره) نیز گفت: پیش بینی‌ها و اقدامات لازم در خصوص دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در اطراف این کمربندی باید انجام شود.