پیشتازی فولاد اکسین خوزستان در تحقق جهش تولید

شرکت فولاد اکسین خوزستان، به عنوان یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان فولاد در ایران، موفق به دستیابی به دستاوردهای چشمگیری در سال گذشته و ادامه این روند در سال ۱۴۰۳ شده است.

این گزارش به بررسی عملکرد مالی و زیست‌محیطی این شرکت و اقدامات نوآورانه آن در راستای افزایش تولید و حفظ محیط زیست می‌پردازد.

رشد چشمگیر تولید

فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ با افزایش ۱۵ درصدی تولید، موفق شد جایگاه نخست را میان فولادسازان خوزستان از نظر رشد تولید و عملکرد تولید به دست آورد. این شرکت با تولید ۷۲۰ هزار تن انواع محصولات فولادی، دومین رکورد تولیدی تاریخ خود را ثبت کرد. محصولات API با ارزش افزوده بالا، سهم بیشتری از این تولیدات را به خود اختصاص دادند.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با تکیه بر تخصص و جوانان بومی، در سال ۱۴۰۲ به رشد تولید ۱۵ درصدی دست یافت و در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، با استفاده از فناوری‌های نوین و حفظ محیط زیست، به یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت فولاد ایران تبدیل شده است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان، به عنوان یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان فولاد در ایران،با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار سال «جهش تولید»، موفق به دستیابی به دستاوردهای چشمگیری در سال گذشته و ادامه این روند در سال ۱۴۰۳ شده است.