به عشق شهردار ؛ غیبت مکرر در نهمین جلسه شورای شهر اهواز

جلسه مکرر شورای شهر اهواز برای نهمین بار پیاپی به علت عدم حضور اعضا در صحن، لغو شد.

به گزارش آمال، جلسه مکرر شورای شهر اهواز برای نهمین بار پیاپی به علت عدم حضور اعضا در صحن، لغو شد.

این جلسه، که قرار بود با موضوع برکناری شهردار برگزار شود، همانند هشت جلسه قبلی پس از ۴۰ دقیقه توسط سید محمدعلی پورموسوی رئیس شورا لغو شد.

 چند عضو شورا از جمله عادل شیشه‌گری، حجت‌الله زارع‌زاده، حمید دغاغله، محمدحسین ملایی زمانی، سیاوش محمودی و علی‌مدد هاشم‌پور به صورت غیبت در جلسات شورا حضور نداشته و تلاش می‌کنند تا با عدم حضور خود جلسه را به حد نصاب نرسانده و رأی گیری برای برکناری شهردار را ممکن نسازند.

 در هفته گذشته، کمیسیون حقوقی شورا، رضا امینی را واجد شرایط قانونی برای تصدی شهرداری اهواز ندانسته و طرح برکناری او را تصویب کرد.

 جلسه امروز به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران و شهروندان برگزار شد. سید محمدعلی پورموسوی رئیس شورا اظهار کرد که قرار بود در این جلسه غیرعلنی به بررسی ایرادات و اشکالات فرمانداری و لوایح رسیدگی شود، اما اعضای غایب باز هم حضور نداشتند.

وی افزود: اعضایی که در جلسه حضور نمی‌یابند، سوال‌هایی داشتند که یکی از حقوقدان‌های شورا به طور دقیق به آنها پاسخ داده است تا مجادله وجود نداشته باشد.

سید محمدعلی پورموسوی تأکید کرد که در آستانه انتخابات و تعطیلات سال نو و عید فطر و برگزاری کنگره شهدای خوزستان، حضور اعضای شورای غایب در جلسات بسیار مهم است.

وی اظهار داشت مشکلی با شهردار ندارند و بحث‌شان در مورد عملکرد و قدرت اجرایی وی است. به نظر او، فدا کردن شهر یا شورا برای یک نفر با هر قیمت و به هر دلیلی کار درستی نیست.