مراسم بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت، در گیت بوستان اهواز با حضور جمع کثیری از اهالی رسانه و مسئولان برگزار شد.

به گزارش آمال از اهواز، مراسم بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت، امروز در گیت بوستان اهواز با حضور جمع کثیری از اهالی رسانه و مسئولان برگزار شد.

برگزاری جشنواره هنری با موضوع مقاومت در غزه

در این مراسم که با هدف تکریم رشادت‌های خبرنگاران در جبهه مقاومت برگزار شد، مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: طوفان الاقصی اتفاقی را در سرزمین فلسطین رخ داد که می‌توان به عنوان یک مبدا تاریخی از آن نام برد.

وی با اشاره به جنایاتی که رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین مرتکب می‌شود، گفت: این روزها روحیه‌ی تمام انسان‌های دنیا تحت شعاع تصاویر دلخراش زندگی مردم غزه قرار گرفته است؛ امیدواریم هرچه زودتر خبر پیروزی حقیقی مردم مقاوم غزه توسط خبرنگاران شجاع جبهه مقاومت به سراسر دنیا مخابره شود.

منادی با اشاره به انجام رسالت خبری در شرایط سخت جنگی، بیان کرد: اگر امروزه از شدت و حدت جنایات در غزه خبر داریم و این اخبار سبب ایجاد بیداری جهانی شده، حاصل تلاش خبرنگاران و اهالی رسانه است.

مدیرکل ارشاد در پایان از برگزاری جشنواره هنری با موضوع مقاومت در غزه در حوزه‌های مختلف از جمله تئاتر، شعر و رسانه خبر داد.

حذف رژیم اشغالگر صهیونیستی از جغرافیای سیاسی

عبدالله افرازه شهاوند، معاون استاندار خوزستان نیز در این مراسم با بیان اینکه طراحی طوفان الاقصی یک طراحی بی‌بدیل بود، اظهار کرد: طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر را در نبرد هوایی و زمینی فرو ریخت.

وی افزود: شکسته شدن این هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی توسط جبهه مقاومت حاصل جسارت مبتنی بر ایمان جبهه مقاومت است.

شهاوند با بیان اینکه اقدام جبهه مقاومت، ثبات سیاسی رژیم صهیونیستی را در جهان متزلزل کرد، گفت: حرکت جبهه مقاومت سبب بیداری بیش از پیش در جهان شده و اکنون شاهد تجمعات باشکوه در جهان برای حمایت از مردم مظلوم غزه هستیم.

وی عنوان کرد: نبردی نامتوازن و غیرانسانی توسط رژیم صهیونیستی در غزه صورت گرفته به طوری که جنگ در غزه یک جنگ نیست بلکه یک نسل کشی است.

معاون استاندار خوزستان گفت: جبهه مقاومت شجاع و باهوش هستند و به زودی شاهد حذف رژیم صهیونیستی از جغرافیای سیاسی دنیا خواهیم بود.

از اهدای مدال تا پخش صوت خبرنگار از غزه

در این جلسه سیده هدی موسوی خواهر دبیرکل شهید حزب الله لبنان به بیاناتی به زبان عربی پرداخت که ترجمه متن قرائت شده در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

همچنین دکتر هانی‌زاده کارشناس مسائل خاورمیانه نیز به قرائت بیانیه‌ای که در حمایت از مردم غزه و خبرنگاران فعال جبهه مقاومت تهیه شده بود، پرداخت.

از دیگر برنامه‌های این بزرگداشت شعرخوانی به زبان فارسی و عربی بود، همچنین در پایان سیده ستاره موسوی قهرمان کشوری ورزش دارت، مدال طلای خود را به سیده هدی موسوی اهدا کرد.

نکته قابل توجه این مراسم نیز پخش صوتی از طرف آقای وائل الدحدوح خبرنگار الجزیره بود؛ ایشان همه اعضای خانواده خود را در جنگ غزه از دست داده است.

گفتنی است آقای الدحدوح پس از اینکه متوجه می‌شود چنین مراسمی در اهواز برای ایشان و همه خبرنگاران رشید جبهه مقاومت برگزار می‌شود صوتی مختص این برنامه می‌فرستد. فایل صوتی وائل الدحدوح نیز در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ارشاد استان خوزستان بارگزاری می‌شود.

انتهای پیام/