قطع برق سبب کاهش تولید، افزایش استهلاک و از بین رفتن تجهیزات می‌شود

روابط عمومی شرکت حریر خوزستان اعلام کرد: قطع برق پی‌درپی علاوه بر کاهش تولید سبب افزایش استهلاک و از بین رفتن تجهیزات پوششی مانند فلت و وایر در شرکت حریر خوزستان می شود.

به گزارش آمال، سرپرست روابط عمومی شرکت حریر خوزستان قطعی های پی‌درپی برق را بلای جان تولیدکنندگان دانست و گفت: متاسفانه قطع برق پی‌درپی علاوه بر کاهش تولید سبب افزایش استهلاک و از بین رفتن تجهیزات پوششی مانند فلت و وایر در شرکت حریر خوزستان می شود.

سجاد عبیدی پور سرپرست روابط عمومی شرکت حریر خوزستان اظهار داشت: متاسفانه قطع برق پی درپی شرکت حریر خوزستان تولید کننده کاغذهای بهداشتی در روز‌های هفته باعث شده تا هزینه‌های بسیار زیادی به تولید تحمیل شود.

به گفته این مقام مسئول، در روزها و ماه‌های گذشته با اعمال قطعی برق بدون هماهنگی و اطلاع‌رسانی، معضل دیگری به مشکلات متعدد گریبانگیر شرکت‌های تولیدی و صنعتی شهرستان شوش افزوده شده و این موضوع سبب ایجاد خسارت‌های فراوانی به بخش صنعت کشور شده است

این مقام مسئول بیان کرد: قطعی برق بسیاری از صنایع با کاهش تولید و ایجاد خسارت در دستگاه‌ها مواجه می‌شوند. در صورت ادامه این روند باید فکری به حال تولید کرد، تولید به‌اندازه خود مشکل دارد که قطعی برق به مشکلات متعدد آن افزوده شد.

سرپرست روابط عمومی شرکت حریر خوزستان بیان کرد: جدای از قطعی برق که روند تولید در واحدهای صنعتی را با کاهش چشمگیر مواجه ساخت، نوسانات برقی از دیگر مسائلی هست که خسارت جبران ناپذیری به دستگاه واحدهای تولیدی وارد می کند.

عبیدی پور تصریح کرد: برای خرید هریک از قطعات دستگاهی که به دلیل نوسان برق سوخته یا مختل شده، باید میلیون ها تومان هزینه شود ضمن اینکه زمان زیادی برای ارسال قطعات به کشور لازم است که همین چرخه تولید را کندتر از گذشته می‌کند.

این مقام مسئول گفت: مدت زمان برای تامین قطعات مورد نیاز از قبیل؛ هر ست فلت و وایر بیش از ۴ ماه است.

سرپرست روابط عمومی شرکت حریر خوزستان با اشاره به نامگذاری سال با عنوان « مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، افزود: نیاز است تا دولتمردان با استعانت از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید موانع را از مقابل راه تولیدکنندگان برداشته و از آنها حمایت و پشتیبانی کنند، نه اینکه با ایجاد کوچکترین مشکل تولیدکنندگان را هدف قراردهند و باری بر دوش آنها بنهند.

وی ضمن انتقاد از قطع بی‌برنامه برق این واحد تولیدی گفت: اداره برق شهرستان شوش باید با برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی منظم‌تر از بروز خسارت به کاهش تولید و برخی دستگاه‌های این شرکت‌ تولیدی جلوگیری کند

عبیدی پور با تاکید بر اینکه برق در واحدهای تولیدی نقش مهمی دارد از مسئولان امر خواست با برنامه ریزی از ورود خسارت ناشی از قطعی برق جلوگیری کنند.

سرپرست روابط عمومی حریر خوزستان یادآورشد: آنچه بستر بهبود و توسعه تولید را فراهم می آورد فعالیت هماهنگ، حوزه تامین برق در استان و شهرستان با حوزه صنعت بعنوان مصرف کننده ی این زیرساخت اساسی است.

وی خواستار هماهنگی‌هاب بیشتر از سوی اداره برق شهرستان شوش در جهت کاهش ضرر و زیان وارده به شرکت حریر خوزستان شد و افزود: بی‌شک زیان هر یک از مجموعه های صنعتی بستر زیان جامعه صنعتی و کاهش توان مالی و اقتصادی جامعه را فراهم خواهد ساخت.