استیضاح شهرداری اهواز؛ خوب یا بد؟

سرویس اجتماعی آمال خبر؛ سید علیرضا شریفی: هر زمان که شورای شهر اقدام به استیضاح شهردار کند، مجموعه مدیریت شهری دچار یک سکته می‌شود به این معنی که مدیران میانی و حتی بدنه کارشناسی شهرداری به منظور ارتقا و تعیین تکلیف شهرداری حرکت سیستمی را دچار اختلال می‌کنند تا روند استیضاح کند یا تند شود […]

سرویس اجتماعی آمال خبر؛ سید علیرضا شریفی: هر زمان که شورای شهر اقدام به استیضاح شهردار کند، مجموعه مدیریت شهری دچار یک سکته می‌شود به این معنی که مدیران میانی و حتی بدنه کارشناسی شهرداری به منظور ارتقا و تعیین تکلیف شهرداری حرکت سیستمی را دچار اختلال می‌کنند تا روند استیضاح کند یا تند شود و آنها به مقاصد شخصی برسند.

پس ثبات در مجموعه یکی از علل رشد و توسعه سازمان یا در شهرداری منجر به توسعه شهر می‌شود اما آیا این اصول کلی باید شورای شهر را از استیضاح امینی باز دارد و با ایجاد ثبات منتظر توسعه اهواز باشیم؟

پاسخ قطعا خیر است! اگر هدف حفظ ثبات است هم‌اکنون مجموعه مدیریت شهری بی ثبات است و بدون معاون بودن معاونت برنامه ریزی و اداره کردن معاونت خدمات شهری با سرپرست از نمونه‌های بارز بی ثباتی در شهرداری اهواز است.

نکته دیگر اینکه یک بیمار مبتلا به سرطان را تصور کنید؛ شما با شیمی درمانی بدن او را دچار ضعف می‌کنید، سلول‌ها آسیب می‌بینند، بدن او ضعیف می‌شود. اما پزشک امیدوار است با شیمی درمانی او را درمان کند.

انتهای پیام/