معابر اروندکنار آسفالت میشود

شهردار اروندکنار از پروژه بزرگ آسفالت معابر اروندکنار خبر داد

به گزارش آمال، ایوب بچاری شهردار اروندکنار از پروژه بزرگ آسفالت معابر اروندکنار خبر داد.

وی گفت: با پیگیری های مجدانه شهرداری و شورای اسلامی شهر اروندکنار به زودی پروژه آسفالت برخی از معابر شهر اروندکنار شروع به کار خواهد کرد.

شهردار اروندکنار بیان داشت: سالهای گذشته توانستیم ۵۰۰۰۰ مترمربع از معابر اصلی همچون خیابان ۳۵متری ، ۴۵ متری ،جاده تامین اجتماعی، شهرک ۲۰۰ واحدی ،جاده بیمارستان و نهر مچری ، نهر ابوچمبه ، نهر دایر و نهر ابوطرف را به سرانجام برسانیم و امسال نیز حجم عظیمی از خیابانهای فرعی را به مرحله آسفالت خواهیم رساند.

بچاری افزود: در این مرحله نیز ۳۵۰۰۰ مترمربع دیگر نیز از آسفالت خیابانهای فرعی حاشیه انهار را با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال طی مدت زمان ۶ ماه انجام خواهد شد که پیمانکار این پروژه انتخاب شده است و ظرف یک ماه آینده شروع به کار خواهد کرد.

ضمن اینکه با پیگیری های مستمر پروژه های دفع آبهای سطحی ، جدول گذاری و پیاده رو سازی خیابانهای سطح شهر اروند کنار با توجه به مشخص شدن پیمانکار نیز بزودی شروع خواهد شد .

شهردار اروندکنار در پایان بیان داشت: همواره از صبر و همراهی مردم شریف اروندکنار با خادمان خود در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اروندکنار کمال سپاس را داشته و به فضل خدا پیگیر آسفالت سایر معابر نیز هستیم که در برنامه های پیش رو نیز هدف گذاری شده است.