اختصاص ۴ هزار تن قیر رایگان دولتی به مناطق کم‌برخوردار اهواز

سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی اهواز با بیان اینکه چهل درصد جمعیت اهواز در مناطق کم‌برخوردار سکونت دارند، گفت: ۴ هزار تن قیر رایگان ازسوی دولت به مناطق کم برخوردار اختصاص پیدا کرد و عملیات آسفالت در حال انجام است.

به گزارش آمال، سید نورالله موسوی سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز ، اظهار کرد: در قالب طرح بازآفرینی شهری، ۴ هزار تن قیر رایگان ازسوی دولت به مناطق کم برخوردار اختصاص پیدا کرد و نظارت دقیقی جهت انجام کامل تعهدات دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

موسوی با بیان اینکه آسفالت معابر نیازمند به اسفالت درحال انجام است، گفت: ۲۵ تا ۳۰ هزار تن برای مناطق هدف طرح بازآفرینی نیاز است.

وی با تأکید بر هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها جهت محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار، عنوان کرد: ۴۰ درصد جمعیت شهر اهواز در این مناطق سکونت دارند.

موسوی با اشاره به برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته جهت سند دار کردن منازل فاقد سند در مناطق کم‌برخوردار، بیان کرد: در کوی مدرس از مردم برای سنددار کردن املاک خود دعوت شده و امید است برای اولین بار با پیگیری های انجام شده املاک واقع در کوی مدرس هرچه زودتر سند دار شوند.

انتهای پیام/