پیام سردار احمد خادم سیدالشهدا به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار

پیام سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه بمناسبت فرارسیدن میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار

بسم الله الرحمن الرحیم
نامگذاری روز سوم شعبان ـ ولادت حضرت سیدالشهداء امام حسین(ع) ـ به عنوان روز «پاسدار» از سوی حضرت امام خمینی(ره) مهر تأییدی است بر نقش بسیار برجستة این دستاورد انقلاب اسلامی که خود حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گردید.
با عرض تبریک و تهنیت بمناسبت فرارسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد شعبانیه به ویژه سوم شعبان سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار بر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی حاج و همه هموطنان عزیز به ویژه پاسداران حریم ولایت ،خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران که راه و رسم شاگردی مکتب امام حسین علیه السلام را با رشادت و جانفشانی طی می نمایند.
یکی از دستاوردهای ارزشمند و مهم انقلاب اسلامی، تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار نظام اسلامی است. در اهمیت این دستاورد همین بس که علاوه بر آن که خود یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیز به عهده دارد.
حضرت امام خمینی(ره) در تأثیر و نقش سپاه فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»
اینک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان خود در کلیه عرصه های جنگ نرم، نیمه سخت و سخت در حال دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسدار خون شهدای گلگون کفن میهن عزیزمان می باشد.

در پایان با یک فراز از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد نقش سپاه پاسداران و وظایف آن، سخن را به پایان می‌بریم که فرمودند:
«سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود مبارک انقلاب اسلامی است، در همه‌ی جهان پس از صدر اسلام، پدیده‌ی بی‌سابقه‌ای است. این پدیده در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی است برای شعارهای انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه‌ی قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان، و از همین روست که سلطه‌های بزرگ در سراسر جهان با چشم انزجار و نفرت، بدین پدیده‌ی الهی می‌نگرند چنان که به انقلاب اسلامی. »
توفیق همگان را از بارگاه الهی مسئلت دارم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا