«فاطمه عطشانی» عضو اسبق شورای‌شهر خرمشهر، شهردار شهر خنافره شادگان شد

اعضای شورای‌شهر خنافره «فاطمه عطشانی» را به‌عنوان شهردار شهر خنافره انتخاب و برای سیر مراحل قانونی انتصاب به فرمانداری شادگان معرفی کردند.

به گزارش پایگاه خبری آمال خوزستان از شادگان، شامگاه شنبه در جلسه رسمی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر خنافره، «فاطمه عطشانی» به‌عنوان نخستین شهردار زن دوره ششم انتخاب، سکان‌دار شهرداری خنافره از توابع شهرستان شادگان شد.

«فاطمه عطشانی» متولد آبادان، فارغ‌التحصیل مهندسی عمران گرایش اجرایی است که سابقه عضویت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خرمشهر را در کارنامه خود دارد. «عطشانی» پیش از این مسئولیت واحد بهداشت ستاد و مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان را عهده‌دار بوده است.

«عطشانی» از روابط نزدیکی با اعضای فعلی و اسبق شورای اسلامی کلانشهر تهران نیز برخودار می‌باشد.

به گزارش آمال، با این انتخاب «عطشانی» چهارمین شهردار زن در خوزستان است که سکاندار مدیریت شهری یکی از شهرهای استان خوزستان می‌شود. پیش از این «صدیقه میری» شهردار سابق گتوند، «الهه موالی‌زاده» شهردار اسبق منطقه ۲ کلانشهر اهواز و «فاطمه شریفی» شهردار اسبق شاوور از بانوان خوزستانی بودند که طی یک دهه اخیر به مسند مدیریت شهری راه یافتند.

بخش خنافره از توابع شهرستان شادگان در جنوب غربی استان خوزستان است که بیش از ۲۶ هزار نفر جمعیت دارد که بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ بیش از ۱۵ هزار نفر در حوزه شهری این بخش سکونت دارند. ۱۴ مردادماه همزمان با سراسر کشور، ۵ عضو جدید شورای اسلامی شهر آقایان داوود شاوردی، کریم نیازمهر، عبدالحسین شاوردی، جمال شاوردی و امین آلبوخنفر رسماً به‌عنوان اعضای ششمین دوره شورای‌شهر خنافره تحلیف و از این میان آقایان کریم‌ نیازمهر، داوود شاوردی و عبدالحسین شاوردی به ترتیب به‌عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی هیأت رئیسه سال اول دوره ششم شورای‌شهر خنافره شدند.

انتهای پیام/