فرصت دوباره «شیرازی» برای مجلس دوازدهم!/گزینه‌های احتمالی تصدی شهرداری آبادان چه کسانی هستند؟

به گزارش پایگاه خبری آمال خوزستان از آبادان، ۱۴ مردادماه بود که همزمان با سراسر کشور اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر آبادان نیز رسماً تحلیف و هیأت رئیسه سال اول خود را شناختند. در همان روز اعضای شورای شهر آبادان پس از جلسه انتخاب هیأت رئیسه، بدون فوت وقت برای دومین‌بار تشکیل جلسه داده […]

به گزارش پایگاه خبری آمال خوزستان از آبادان، ۱۴ مردادماه بود که همزمان با سراسر کشور اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر آبادان نیز رسماً تحلیف و هیأت رئیسه سال اول خود را شناختند.

در همان روز اعضای شورای شهر آبادان پس از جلسه انتخاب هیأت رئیسه، بدون فوت وقت برای دومین‌بار تشکیل جلسه داده و «علیرضا بچاری» را به‌عنوان سرپرست شهرداری آبادان انتخاب و منصوب کردند بی‌آنکه به «شیرازی» مجالی بدهند.

پیش از مشخص شدن ترکیب هیأت رئیسه سال اول ششمین دوره شورای اسلامی شهر آبادان، گزینه‌هایی برای تصدی شهرداری آبادان مطرح بودند که با تعیین سرپرست از سوی اعضای شورای‌شهر در نخستین روز کاری‌شان احتمال حضور این گزینه‌ها برای تصدی شهرداری آبادان قوت گرفت.

از گزینه‌هایی که این‌روزها نام‌شان مطرح است می‌توان به افراد ذیل اشاره کرد:

حسین حمیدپور – شهردار سابق آبادان و مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند

محمد حویزاوی – شهردار اسبق آبادان که سابقه تصدی شهرداری خرمشهر را نیز در کارنامه خود دارد

علی خانی – مدیرعامل سابق شرکت تعاونی کارکنان منطقه آزاد اروند  و مشاور فعلی فرماندار ویژه آبادان در امور عمرانی و زیربنایی

محمد صفری – معاون اسبق فنی و عمرانی شهرداری اهواز که سابقه سرپرستی شهرداری کلانشهر اهواز را نیز در کارنامه خود دارد

سروش شریفی – معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند

داوود دارابی – شهردار سابق خرمشهر

گفتنی‌ست با مطرح شدن احتمال به‌ثمر نشستن پیگیری‌های اخیر برای تقویت وضعیت درآمدی شهرداری آبادان، تلاش‌ها برای حمایت از برخی گزینه‌های فوق جهت تصدی شهرداری آبادان توسط برخی جریانات فعال شهرستان افزایش یافته است.

از آنجایی‌که شورای اسلامی شهر آبادان تا کنون در خصوص تعیین اعضای کمیسیون‌های تخصصی و نمایندگان این ‌شورا تا کنون صورت نگرفته است، به‌نظر در این مدت سه ماهه سرپرستی شهرداری آبادان، افراد فرصت لابی با هر یک از اعضای شورای‌شهر و یا جریانات فعال سیاسی شهرستان را برای تصدی این مدیریت شهری خواهند داشت.

در این مدت نیز «محمودرضا شیرازی» که سابقاً به دلیل تنش‌های جدی با اعضای شورای چهارم شهر آبادان از حضور در انتخابات مجلس دهم جا مانده بود، فرصت یافت تا ضمن احیای شبکه‌اجتماعی خود در شهرستان آبادان مجدداً به انتخابات مجلس آتی، یعنی مجلس دوازدهم فکر کند. بر اساس این گمانه‌زنی‌ها حضور وی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/