جستاری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

با وجود اینکه تشکیلات اصلاح طلبی نیز گزینه هایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دارد اما از هم اکنون برخی از آنها سعی در فرافکنی برای پایین آوردن سطح مشارکت عمومی را دارند.

محمد محمدی صاحب ؛ اصلاح طلبان دچار سرگشتگی ذهن هستند. با وجود اینکه تشکیلات اصلاح طلبی نیز گزینه هایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دارد اما از هم اکنون برخی از آنها با ایجاد فضای پوپولیستی در صحنه انتخابات سعی در فرافکنی برای پایین آوردن سطح مشارکت عمومی را دارند. آیا اصلاح طلبان گزینه های اصلاح طلبی خود که مورد تایید شورای نگهبان بوده است را قابل ندانسته اند!؟

اگر اینگونه نیست پس چگونه است که از هم اکنون اصولگرایان را فاتح انتخابات ۱۴۰۰ دانسته اند.! اصلاح طلبان امیدوار باشید و از آقای جواد ظریف کمک بگیرید زیرا ایشان استاد بلامنازع تولید محتوا است.! چگونه است که وقتی نامزدهای انتخاباتی شما در دوره های پیشین رییس جمهور می شدند و خودشان ، حواریون و ملحقات شان فساد می کردند و ما اصول گرایان جهت حفظ آبرو سکوت می‌کردیم و امروز همین نامزدهای شما را شورای نگهبان رد صلاحیت نموده و حال می فرمایید؛ که انتخابات را مهندسی می کنند.!

نقشه های شما برای عموم مردم برملا شده است زیرا اگر همین نامزدهای غیر اصلح شما را شورای نگهبان تایید نماید البته شما در انتخابات نیز شکست خواهید خورد زیرا مردم دیگر شما را نمی خواهند و به خاک سیاه نشاندن خود را با شما طی دوره های گذشته با استخوان های خود حس نمودند و اگر شما در کارزار انتخابات شکست بخورید می گویید که در انتخابات تقلب شده است.!

در دوره های پیشین فساد دستگاه موقوف و موسوم به تشکیلات شما فساد های پی در پی، مبرهن و به سپیدی ماست بود. صورت مردم با سیلی عدم کفایت مدیریت تان سرخ و بی نانی و فقر را بر سر سفره های مردم آوردید در حالی که در سخنرانی های تان می گفتید ما چرخ اقتصاد کشور را راه انداختیم.!

شما در تاریخ چیزی بهتر از شاه عباس نخواهید بود.
شما هرگاه مملکت را داغان کردید و گند و فساد تان بالا آوردید آن را گردن رهبری و نظام انداختید.!

وقیحانه انتظار دارید که نظام و رهبری و مردم در قبال نادرستی های شما سکوت کند و کرده های تان را ماست مالی کند و آنگاه کنار بروید و نامه خداحافظی بنویسید اما مجدد در گوشه ای دیگر از این مملکت سر برآورید.!
سطح آگاهی مردم بالا رفته است و امروز دیگر روزی است که همه می دانند شما برای همیشه شکست خواهید خورد.