نماینده آبادان به کرونا مبتلا شد

ابتلای نماینده آبادان در مجلس به کرونا و بستری وی در بخش عمومی بیمارستان طالقانی تایید شد.

جلیل مختار در گفت‌وگو با آمال، اظهار کرد: ۱۷ مهرماه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان مراجعه و در بخش عفونی از مجموعه بخش های عمومی این بیمارستان بستری شدم.

وی با اشاره به اینکه بخش عفونی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان جزو بخش های بستری بیماران کرونایی به شمار می آید، افزود: ممکن است افرادی برای انتقال بنده به بخش اختصاصی بیمارستان تلاشی کرده باشند اما این تلاش به هیچ عنوان مورد رضایت بنده نبوده و نیست همچنین شایعه مطرح شده درباره بستری شدن بنده در بخش اختصاصی بیمارستان را به قویا تکذیب می کنم.

نماینده مردم آبادان با اشاره به اینکه منبع انتشار این شایعه یک فرد معلوم الحال، گفت: انتشار این شایعه چندمین اقدام این جریان معلوم الحال برای تشویش اذهان و سیاه نمایی علیه بنده است که مطمئنا از نگاه شهروندان آگاه و فهیم به ویژه نخبگان و خواص امری مردود است.

مختار با اشاره به اینکه حال عمومی وی رو به بهبود است، تصریح کرد: مردم شریف آبادان اطمینان داشته باشند که این خط تخریب هیچ تأثیری در پیگیری حقوق و مطالبات مردمی نخواهد داشت و طی روزهای بیماری نیز بنده پیگیر امورات حوزه انتخابیه خود در سطوح محلی، استانی و حتی ملی بودم.

انتهای پیام/