حضور رئیس کمیسیون انرژی در بین متخصصان حوزه انرژی خوزستان

جلسه جمعی از متخصصان و صاحب نظران انقلابی و متدین حوزه انرژی استان خوزستان با دکتر عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در اهواز برگزار شد.

با پیگیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، جلسه جمعی از متخصصان و صاحب نظران انقلابی و متدین حوزه انرژی استان خوزستان روز پنج‌شنبه ۹ مرداد با دکتر عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در اهواز برگزار شد.

در این جلسه متخصصان انقلابی اعم از حوزه نفت ، نیرو ، پتروشیمی ، پالایشگاه و دیگر حوزه های مرتبط با طرح موضوعات مختلف و ارایه راهکارهای جهت حل مشکلات استان با رئیس کمسیون انرژی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر عباسی نیز ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته، خود را متولد و خوزستانی معرفی کرده و نسبت به پیگیری موضوعات در کمیسیون انرژی با همکاری هشت نماینده حاضر استان در کمیسیون تاکید کرد.

فریدون عباسی دوانی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین از چاه شماره یک نفت و چشمه‌های نفتی در مسجد سلیمان بازدید کردند.

در ادامه این بازدید اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مسجدسلیمان که در زمین لرزه آسیب دیده بود، به بهره برداری رسید.

خوزستان به تنهایی ۸۳ درصد نفت و ۱۶ درصد گاز کشور را تولید می‌کند و پر انرژی‌ترین استان کشور محسوب می‌شود.

فریدون عباسی دوانی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مسئولیت‌هایی که کمیسیون انرژی مجلس در رسیدگی به حوزه آب و انرژی دارد باعث شد که حضوری از تاسیسات بازدید کنیم.

اعضای کمیسیون نفتی بازدید خود را از طرح‌های نفتی آبادان آغاز کردند، سپس از طرح‌های نفتی اهواز دیدن کردند و در پایان به شهرستان مسجد سلیمان رفته و از طرح‌های نفتی این شهرستان بازدید کردند.