پروژه‌های راه‌های مواصلاتی آبادان تکمیل می‌شوند

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی پروژه‌های راه مواصلاتی اروندکنار ،تعریض جاده چوئبده و تکمیل جاده منیوحی تکمیل می شوند.

به گزارش آمال، وضعیت راه‌های شهرستان آبادان امروز ۱۰ تیرماه در نشست سید محمد مولوی نماینده آبادان و مدیرکل راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماينده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی پس از این نشست با اشاره به وضعیت جاده های آبادان گفت: در این نشست بر لزوم تسریع تکمیل عملیات جاده آبادان – اروندكنار تاکید شد و اقدامات لازم برای بهره برداری شهروندان از این جاده مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جاده منیوحی به اروند از مطالبات مردم حوزه انتخابیه است، گفت: ۱۳ کیلومتر از جاده منیوحی به اروند مانده است که در دست مطالعه است و مدیرکل راه و شهرسازی قول تسریع در عملیاتی کردن این محور را دادند و بزودی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

سید محمد مولوی، بهسازی و افزايش ايمنی جاده ها را سبب كاهش تصادفات در محورهای ارتباطی آبادان دانست و گفت: تعریض جاده قفاس – چوئبده مورد توافق قرار گرفت و با این سه توافقی که انجام شد، امیدواریم وضعیت جاده های آبادان بهبود یابد ‌و قدم موثری در توسعه زیرساخت‌های شهرستان برداریم.

وی‌ افزود: ایجاد تعامل و ارتباط مناسب اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و نمایندگان باعث تسریع در اجرای پروژه‌ها و توسعه زیرساخت‌های استان می شود.