لزوم تعویق امتحانات دانشگاه‌های آزاد خوزستان

تاریخ آغاز امتحانات مقطع ارشد و دکترا دانشگاه‌های آزاد خوزستان در حالی امروز از تاریخ ۲۶ خردادماه اعلام شد که اعتراض دلنشجویان را برانگیخت.

به گزارش آمال، تاریخ آغاز امتحانات مقطع ارشد و دکترا دانشگاه‌های آزاد خوزستان در حالی امروز از تاریخ ۲۶ خردادماه اعلام شد که اعتراض دلنشجویان را برانگیخت.

دانشجویان معتقدند که دانشگاه آزاد فاقد زیرساخت‌های مناسب آموزش آنلاین است و خدمات آموزش آنلاین کیفیت پایینی داشته است و برای آمادگی بیشتر برای امتحانات، کلاس های جبرانی و تعویق زمان امتحانات ضروری است.

همچنین با توجه به تعطیلی دانشگاه، شرایط تخفیف شهریه پرداختی و یا استرداد مبالغ دریافتی درصورت حذف ترم فراهم شود.

با توجه به اعلام قبلی تعویق امتحانات، کلاسهای مقطع ارشد همچنان ادامه داشته و دانشجویان می‌گویند از تاریخ آغاز امتحانات غافلگیر شده اند و به زمان بیشتری جهت کلاسهای رفع اشکال نیاز است.

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان در این راستا در نامه‌ای خواستار اتخاذ تدابیری جهت حذف ترم یا تعویق یک ماهه امتحانات شدند.

این دانشجویان، در نامه‌ای به حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد خوزستان نوشتند: “با توجه به کیفیت ضعیف خدمات آموزش مجازی، خواهشمند است با تعویق زمان امتحانات, برگزاری کلاس‌های جبرانی و بازگشت هزینه واحدها در صورت حذف ترم موافقت فرمایید.”

امتحانات مقاطع کاردانی و کارشناسی (به جز گروه معارف اسلام، دفاع مقدس و عمومی) از ۴ تا ۲۸ مردادماه برگزار خواهد شد.