اصناف غیرضروری تا ۱۵ فروردین تعطیل است/ پلمب ۹۸۷ واحد صنفی غیر ضروری در سراسر استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بر اساس دستورالعمل تعطیلی اصناف تمام واحدهای صنفی غیر ضروری باید تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند و تا کنون در سراسر استان ۹۸۷ واحد غیرضروری پلمب شدند.

به گزارش آمال، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان  اظهار کرد:  ۹۸۷ واحد صنفی غیرضروری در سراسر استان که به دستورالعمل تعطیلی اصناف عمل نکردند، پلمب شدند.

وی افزود: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تعطیلی اصناف غیر ضروری برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در استان، فقط برخی از اصناف اجازه فعالیت دارند و سایر اصناف باید نسبت به تعطیلی مغازه خود اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه بر اساس این دستورالعمل تمام واحدهای صنفی غیر ضروری باید تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند، افزود: با توجه به بازرسی های انجام گرفته تا کنون ۹۸۷ واحد صنفی غیرضروری در سراسر استان که به دستورالعمل تعطیلی اصناف عمل نکردند، پلمب شده اند.

نظری ادامه داد: برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکان های شلوغ، گشت های مشترکی با حضور بازرسان سازمان صمت استان، نماینده دادستانی، بازرسان تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در حال انجام است تا از فعالیت مغازه ها و فروشگاه های غیر ضروری جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه که تصمیم گیری شده فقط واحدهای صنفی شامل سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای عرضه مواد غذایی، میوه و تره بار، نانوایی ها، قصابی ها، مرغ فروشی ها و داروخانه ها می توانند فعالیت کنند و دیگر صنوف غیر مرتبط اجازه بازگشایی مغازه های خود را ندارند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا