۳۰ مورد جدید ابتلا به ویروس در خوزستان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در استان خوزستان بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ثبت شده که بیش از نیمی از این تعداد به شهرستان اهواز تعلق دارد.

به گزارش آمال،  علی احسان پور  در تاریخ ۴فروردین ۱۳۹۹،  اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در استان خوزستان بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ثبت شده که بیش از نیمی از این تعداد به شهرستان اهواز تعلق دارد.

وی افزود: موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا به تفکیک شهرستان‌های خوزستان، اهواز ۱۶ مورد، دزفول ۳ مورد، بهبهان ۲ مورد و رامهرمز، شوشتر و ماهشهر  هر کدام دو مورد ابتلا داشته‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گفت: متاسفانه از این تعداد بنا برگفته این سخنگو در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مورد فوتی‌ها از این ویروس در استان خوزستان به ۶۱ نفر رسیده است و تا کنون ۲۸۱ نفر از این بیمارن خوشبختانه بهبود یافته و ۱۳۲ نفر هم در بخش‌هایی درمانی استان در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

احسان پور عنوان کرد:  از مردم انتظار داریم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و دید و بازدید وزارت بهداشت را در ارائه بهتر خدمات همراهی کنند.

انتهای پیام