پای صندوق‌های رای، به امید آبادانی اهواز

مردم اهواز از پیر و جوان و از اقشار مختلف، پای صندوق‌های رای آمدند تا با انتخاب نامزد اصلح، نقش خود را در پیشرفت و آبادانی شهر خود ایفا کنند.

به گزارش آمال، مشارکت مردم در حوزه‌های رای‌گیری اهواز،در انتخابات مجلس یازدهم به تاریخ دوم اسفندماه سال ۱۳۹۸، منظم و با امنیت کافی در حال برگزاری است و مردم از پیر و جوان و از هر قشری در صف رای حضور دارند تا رای خود را در صندوق‌ها بریزند.

همچنین مردم با تمام شور و هیجان خود برای مشارکت، بهترین زمان یعنی اوایل وقت رای‌گیری را انتخاب کردند تا زودتر به حوزه‌های رای‌گیری برسند و در این مسئولیت‌پذیری مردمی و ملی، مشارکت داشته باشند .

با وجود آنکه برگزاری انتخابات تا شب ادامه دارد اما مردم هر کدام بهترین زمان را با توجه به راحتی خود برای رای دادن انتخاب می‌کنند و سعی دارند تا حتما در وقت‌های اولیه انتخابات، شرکت کنند.

طی نظرخواهی از عده‌ای از مردم که پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده بودند، همه متفق بر این بودند که مشارکت آنها به نفع خود و شهرستان اهواز و کل خوزستان است و خود را در برابر استان مسئول می‌دانند تا با حضور خود و انتخاب شخص موردنظر خویش که به اعتقادشان اصلح است، به شهر و استان خود خدمت کنند.

انتهای پیام/