تکذیب انتشار لیست انتخاباتی از سوی جمعیت گام دوم

جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی (استان خوزستان) با صدور بیانیه‌ای، انتشار لیست انتخاباتی از سوی خود را تکذیب کرد.

به گزارش آمال، جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی (استان خوزستان) با صدور بیانیه‌ای، انتشار لیست انتخاباتی از سوی خود را تکذیب کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

«وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كانَ زَهوقا» (الاسرا،۸۱)
چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران که نماد پیروزی خون بر شمشیر است را به ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با صدور((بیانیه گام دوم انقلاب)) اقدام به تبین دستاوردهای بزرگ چهل ساله اول انقلاب پرداختند و در این راستا توصیه هایی مهم وبنیادین به جهت((جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی )) تبین مسیر فرموده اند.

جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی که براساس منویات حکیمانه رهبرمعظم انقلاب تشکیل شده و بر همین اساس شکل گرفته است لذا در این باب لازم است اعلام گردد که جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان تاکنون از هیچ کدام از کاندیداها وجریانات سیاسی اعلام حمایت نکرده است و بعضا مشاهده می‌شود که گروه‌هایی با نام گام دوم انقلاب در حمایت از یک جریان یا کاندیداهایی اعلام موضع می‌کنند که به هیچ عنوان منتسب به جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان نیستند؛

سرفصل جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی منویات و توصیه های بیانیه گام دوم انقلاب رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای متع الله المسلمین بطول بقائه الشریف است وبر اساس شاخص های که در بیانیه جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی ذکر خواهد نمود اقدام می نماید.

جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان