جشنواره مجازی شعر کوتاه عربی با محوریت مقابله با کرونا

جشنواره شعر محلی عربی امروز شنبه ۱۶ فروردین، برای نخستین بار به صورت مجازی و با محوریت کرونا، فعالیت خود را  آغاز کرد.

به گزارش آمال، جشنواره شعر محلی عربی امروز شنبه ۱۶ فروردین، برای نخستین بار به صورت مجازی و با محوریت کرونا، فعالیت خود را  آغاز کرد.
احمد سواری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمیدیه در گفت‌وگو با آمال، ضمن تاکید بر لزوم همبستگی و انسجام همه ارکان جامعه برای حفظ سلامت عمومی جامعه، اظهار کرد:  جشنواره مجازی ” السجع فی زمن الکورونا”  با هدف تشویق مردم به ماندن در خانه، فراهم کردن محتوای سالم برای پر کردن اوقات قرنطینه و همچنین ثبت، مستندسازی و بهره برداری فرهنگی و هنری از این رویداد جهانی، بوده است.
سواری افزود: این جشنواره در حوزه شعر محلی عربی است و احتمال افزودن بخش های دیگر ادبی و هنری نیز وجود دارد. زيرا که این مساله مرتبط به مدت زمان قرنطینه و تصمیم گیری ستاد مبارزه با کرونا استان است.
وی در خصوص شرایط به اشتراک گذاری آثار  و شرکت در این جشنواره، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۶۰۶۳۸۱۳۸ ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا ۳۰ فروردین ماه است.
وی افزود: آثار دریافتی در صفحه اینستگرام با نشانی https://www.instagram.com/hamidieh.challanges?r=nameta در معرض دید و سمع شهروندان قرار می گیرد که پس از پایان مدت نمایش، آثاری که بالاترین تعداد پسندیدن را دریافت کنند به عنوان آثار برتر معرفی و جوایزی به شاعران برگزیده اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/