نمایندگان جدید استان خوزستان چه کسانی هستند؟

نمایندگان راه یافته به مجلس یازدهم شورای اسلامی مشخص شدند.

به گزارش آمال، طبق آخرین اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خوزستان، نمایندگان راه یافته به مجلس یازدهم شورای اسلامی از قرار زیر است.

در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، حمیدیه و باوی، سید کریم حسینی با کسب ۹۰ هزار و۱۰۶ رای  و مجتبی یوسفی با کسب ۶۵ هزار  و ۹۲۳ رای در مرحله اول پیروز این دور انتخابات شدند و سید شبیب جویجری با کسب ۴۱ هزار و ۲۳۷ رای و احمد سراج با کسب ۳۷ هزار و ۹۳۲ رای، راهی دور دوم انتخابات شدند.

در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر ابراهیم متینیان با ۲۴ هزار۵۱۹ از مجموع ۶۹ هزار ۴۳۴ رای و در حوزه انتخابیه ماهشهر، هندیجان و امیدیه،حبیب آقاجری با ۳۰ هزار و ۴۳۰ رای به عنوان پیروز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک، عبدالله ایزدپناه با ۳۳۲۸۰ رای از مجموع ۱۲۷۵۰۶ آرای ماخوذه و در حوزه انتخابیه دشت آزادگان، قاسم ساعدی با ۱۹۵۸۹ رای از مجموع ۷۸۴۴۷ آرای ماخوذه و مجید ناصری نژاد  هم با کسب ۱۲ هزار و ۵۵۵ رای از مجموع ۴۶ هزار و ۲۸ رای حائز اکثریت آرا در حوزه شادگان شد و  بدین ترتیب راهی مجلس شدند.

همچنین در شهرستان آبادان، سید محمد مولوی، سیدمجتبی محفوظی و جلیل مختار پس از شمارش نتایج آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با کسب اکثریت آرا پیروز انتخابات شدند..

در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری ، محمد طلا مظلومی با کسب ۱۸ هزار و ۲۸رای مستقیم  و  در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند، سهراب گیلانی به ترتیب انتخاب شدند و در حوزه انتخابیه اندیمشک،  فریدون حسنوند  با تعداد ۳۳ هزار و ۴۰۰ رای از آرای شهروندان، و همچنین ورناصری قندعلی ” با ۳۷ هزار و ۴۱۱ رای حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل شد و  به بدین ترتیب نمایندگان مجلس یازدهم استان خوزستان مشخص شدند.

انتهای پیام/