اهدای تجهیزات فرهنگی ورزشی به سه شهرستان‌ خوزستان

آیین اهدای تجهیزات فرهنگی، ورزشی و رفاهی استانداری خوزستان به شهرستان‌های مسجدسلیمان، بهبهان و کارون به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری در محل استانداری خوزستان برگزار شد. به گزارش آمال، علی حسین حسین زاده روز پنجشنبه در آیین اهدای این تجهیزات فرهنگی، ورزشی و رفاهی گفت: استاندار خوزستان […]

آیین اهدای تجهیزات فرهنگی، ورزشی و رفاهی استانداری خوزستان به شهرستان‌های مسجدسلیمان، بهبهان و کارون به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش آمال، علی حسین حسین زاده روز پنجشنبه در آیین اهدای این تجهیزات فرهنگی، ورزشی و رفاهی گفت: استاندار خوزستان از زمان مسئولیت خود در این استان توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار و بخش‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی داشته است.

وی افزود: اکنون در حوزه تجهیزات مناطق محروم در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و همچنین بخش‌های هنری اعتباری افزون بر ۷۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که بخش عمده‌ای از این اعتبارات توسط دستگاه‌هایی نظیر آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و ورزش جوانان در شهرستان‌های مختلف توزیع شده‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به بازدیدهای میدانی از مسجدسلیمان، کارون و بهبهان، حوزه اجتماعی استانداری حدود ۱۳ میلیارد ریال تجهیزات خریداری کرده و امروز در این آیین به فرمانداری‌ها تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شاهد فعالیت‌های بیشتری از سوی نهادهای فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم باشیم.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در سفر ۲ روزه خود به استان روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از پالایشگاه بنزین و پل زیرگذر شوشتر حضور داشت و از مناطق محروم شهرستان‌های کارون، مسجد سلیمان و بهبهان بازدید کرد و قرار است در یادواره شهدای دشت آزادگان نیز شرکت کند.

توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و خدماتی در شهرستان‌های کارون، مسجدسلیمان و بهبهان، بهره‌برداری از استخر دانش بعثت اهواز و آغاز عملیات اجرایی کارخانه MDF شرکت نوین چوب واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز و افتتاح سیلوی ۴۰ هزار تنی غله در دشت آزادگان از برنامه‌های سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به خوزستان می‌باشند.

ایرنا